ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU
Zarząd ROD Goździk w Płocku informuje, że o unieważnieniu postępowania przetargowego na podstawie art. 255 – [Przesłanki obligatoryjnego unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia] – Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie § Uchwały Nr 14/III/2015 Krajowej Rady Polskiego Związku Działkowców z dnia 01.10.2015 r. teks jednolity z uwzględnieniem zmian wprowadzonych uchwałą nr 7/II/2019 Krajowej Rady PZD z dnia 29 listopada 2019 r. w sprawie prowadzenia inwestycji i remontów w rodzinnych ogrodach działkowych w Polskim Związku Działkowców. Pełna treść zawiadomienia TUTAJ
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 11 lipca 2024 r. od godz. 15.00 do godziny 18.00.
Dotyczy: „Modernizacja wodociągu ogrodowego – etap II”. Termin składania ofert upłynął w dniu 11 lipca 2024 roku.