WALNE ZEBRANIE SPRAWOZDAWCZO – WYBORCZE
Zarząd ROD „Goździk” w Płocku, ul. Traktowa 1 zaprasza na WALNE ZEBRANIE SPRAWOZDAWCZO – WYBORCZE, które odbędzie się dnia 20 kwietnia 2024 roku (tj. sobota) na placu przed Biurem Zarządu ROD „Goździk”, w pierwszym terminie godz. 14.30, w drugim terminie godz. 15.00. Porządek obrad w rozwinięciu.
PORZĄDEK OBRAD:
- Otwarcie zebrania.
- Wybór Przewodniczącego i Prezydium zebrania. Wyznaczenie protokolanta.
- Zatwierdzenie regulaminu walnego zebrania.
- Zatwierdzenie porządku obrad.
- Wybór Komisji Mandatowej, Komisji Uchwał i Wniosków oraz Komisji Wyborczej.
- Sprawozdanie Zarządu ROD z działalności za 2023 r. (merytoryczne i finansowe) oraz za kadencję.
- Informacja Zarządu ROD o wynikach kontroli prowadzonej w ROD w 2023 r.
- Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej ROD za 2023 r. i za kadencję.
- Ocena działalności Zarządu ROD za 2023 r. i za kadencję przez Komisję Rewizyjną ROD wraz z wnioskami.
- Sprawozdanie Komisji Mandatowej.
- Sprawozdanie Komisji Uchwał i Wniosków, głosowania nad uchwałami w sprawach:
- Zatwierdzenia sprawozdania z działalności Zarządu ROD za 2023 r. i za okres kadencji;
- Zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2023 r.;
- Udzielenie absolutorium ustępującemu Zarządowi ROD;
- Zatwierdzenia sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej ROD za 2023 r. i za okres kadencji.
- Projekt programu działania na kadencję 2024 – 2028 i projekt planu pracy na 2024r.
- Projekt opłat ogrodowych na 2024 r.
- Projekt preliminarza finansowego ROD na 2024 r. i ocena przez Komisję Rewizyjną ROD
- Sprawozdanie Komisji Uchwał i Wniosków, głosowania nad uchwałami w sprawach:
- Uchwalenie programu działania na kadencję i planu pracy na 2024 r.
- Ustalenia kwoty przeznaczonej na świadczenia pieniężne i nagrody wypłacane z tytułu pracy społecznej w ROD;
- Uchwalenia opłat ogrodowych i terminu ich wnoszenia w 2024 r.;
- Uchwalenie realizacji zadania inwestycyjnego (remontowego), w tym partycypacji finansowej działkowców;
- Uchwalenie innych uchwał dotyczących działalności ogrodu.
- Uchwalenie preliminarza finansowego na 2024 r.
- Ustalenie składów liczbowych Zarządu ROD i Komisji Rewizyjnej ROD.
- Sprawozdanie Komisji Wyborczej, przedstawienie kandydatów do organów ROD i na delegatów na Okręgowy Zjazd Delegatów PZD.
- Wybory członków Zarządu ROD, Komisji Rewizyjnej PZD i delegatów na Okręgowy Zjazd Delegatów. Ogłoszenie wyników wyborów.
- Przerwa w obradach. Pierwsze posiedzenie organów ROD.
- Sprawy różne.
- Zakończenie obrad.
Materiały sprawozdawcze dostępne są do wglądu w dniach 10 i 11 kwietnia 2024 r. w godzinach 14.00 – 16.00, w biurze ROD.
- Zgodnie z § 62 ust. 1 statutu PZD Uchwały walnych zebrań odbytych w drugim terminie, co najmniej pół godziny po wyznaczonej godzinie rozpoczęcia w I terminie, są ważne bez względu na liczbę członków zwyczajnych PZD obecnych na tym zebraniu.
- Zgodnie z § 56 ust. 2 statutu PZD prawo udziału w walnym zebraniu ma wyłącznie członek zwyczajny PZD w danym ROD i wykluczone jest zastępstwo lub działanie przez pełnomocników.
- Każdy członek PZD zaproszony na walne zebranie musi mieć ze sobą dowód tożsamości, który może być sprawdzany przy podpisywaniu listy obecności.