Zarząd ROD „Goździk” w Płocku, ul. Traktowa 1 zaprasza na WALNE  ZEBRANIE  SPRAWOZDAWCZO – WYBORCZE, które odbędzie się dnia 20 kwietnia 2024 roku (tj. sobota) na placu przed Biurem Zarządu ROD „Goździk”, w pierwszym terminie godz. 14.30, w drugim terminie godz. 15.00. Porządek obrad w rozwinięciu. 

 

PORZĄDEK OBRAD:

  1. Otwarcie zebrania.
  2. Wybór Przewodniczącego i Prezydium zebrania. Wyznaczenie protokolanta.
  3. Zatwierdzenie regulaminu walnego zebrania.
  4. Zatwierdzenie porządku obrad.
  5. Wybór Komisji Mandatowej, Komisji Uchwał i Wniosków oraz Komisji Wyborczej.
  6. Sprawozdanie Zarządu ROD z działalności za 2023 r. (merytoryczne i finansowe) oraz za kadencję.
  7. Informacja Zarządu ROD o wynikach kontroli prowadzonej w ROD w 2023 r.
  8. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej ROD za 2023 r. i za kadencję.
  9. Ocena działalności Zarządu ROD za 2023 r. i za kadencję przez Komisję Rewizyjną ROD wraz z wnioskami.
  10. Sprawozdanie Komisji Mandatowej.
  11. Sprawozdanie Komisji Uchwał i Wniosków, głosowania nad uchwałami w sprawach:
  • Zatwierdzenia sprawozdania z działalności Zarządu ROD za 2023 r. i za okres kadencji;
  • Zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2023 r.;
  • Udzielenie absolutorium ustępującemu Zarządowi ROD;
  • Zatwierdzenia sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej ROD za 2023 r. i za okres kadencji.
  1. Projekt programu działania na kadencję 2024 – 2028 i projekt planu pracy na 2024r.
  2. Projekt opłat ogrodowych na 2024 r.
  3. Projekt preliminarza finansowego ROD na 2024 r. i ocena przez Komisję Rewizyjną ROD
  4. Sprawozdanie Komisji Uchwał i Wniosków, głosowania nad uchwałami w sprawach:
  • Uchwalenie programu działania na kadencję i planu pracy na 2024 r.
  • Ustalenia kwoty przeznaczonej na świadczenia pieniężne i nagrody wypłacane z tytułu pracy społecznej w ROD;
  • Uchwalenia opłat ogrodowych i terminu ich wnoszenia w 2024 r.;
  • Uchwalenie realizacji zadania inwestycyjnego (remontowego), w tym partycypacji finansowej działkowców;
  • Uchwalenie innych uchwał dotyczących działalności ogrodu.
  • Uchwalenie preliminarza finansowego na 2024 r.
  1. Ustalenie składów liczbowych Zarządu ROD i Komisji Rewizyjnej ROD.
  2. Sprawozdanie Komisji Wyborczej, przedstawienie kandydatów do organów ROD i na delegatów na Okręgowy Zjazd Delegatów PZD.
  3. Wybory członków Zarządu ROD, Komisji Rewizyjnej PZD i delegatów na Okręgowy Zjazd Delegatów. Ogłoszenie wyników wyborów.
  4. Przerwa w obradach. Pierwsze posiedzenie organów ROD.
  5. Sprawy różne.
  6. Zakończenie obrad.

                                                                                                                               

Materiały sprawozdawcze dostępne są do wglądu w dniach 10 i 11 kwietnia 2024 r. w godzinach 14.00 – 16.00, w biurze ROD.

 

  • Zgodnie z § 62 ust. 1 statutu PZD Uchwały walnych zebrań odbytych w drugim terminie, co najmniej pół godziny po wyznaczonej godzinie rozpoczęcia w I terminie, są ważne bez względu na liczbę członków zwyczajnych PZD obecnych na tym zebraniu.
  • Zgodnie z § 56 ust. 2 statutu PZD prawo udziału w walnym zebraniu ma wyłącznie członek zwyczajny PZD w danym ROD i wykluczone jest zastępstwo lub działanie przez pełnomocników.
  • Każdy członek PZD zaproszony na walne zebranie musi mieć ze sobą dowód tożsamości, który może być sprawdzany przy podpisywaniu listy obecności.